onsdag 30. desember 2009

Elisabeth 20 år!!!!



Me det sama eg oppdatere bloggen, må eg få lov te å gratulera kjære Elisabeth så utruligt møje med vel overstått 20 årsdag, så va 20.desember. Håpe du fekk meldingen eg prøvde å senda.




Elisabeth e så søde å utruligt snille jenta. Nå e d lenge si eg he snakkt me na, men eg trur eg hadde fått visst det om hu hadde fått seg type. Men hu e jaffal verdt å satsa på, for å sei det sånn! Hu e veldigt gudd!!!!!!



Du e bare ei utruligt råe jenta eg sedde store pris på å ha blitt kjende me!!

Åsså e du så løyen, Elisabeth. Eg har det allti så kjekt me deg.



Her e et bilde frå Sauda i fjor, å som du vett e dar ikkje akkorat så møje snø her nere. Så då mimra eg litt for meg sjøl om koss løye me har d på ski:) du har nok opplevt masse snø dette året, si du bur i Tromsø. Jedna du e litt leie det og. Men då får du bare nyda det litt ekstra for meg, så ska eg nyda Afrika for deg:)
Håpe du hadde ein heilt fantastiske 20 årsdag, Elisabeth. Eg savne deg, eg gjer det! Du sko vore her du. Jaja. Bare du har det fint i det kalde nord, så e det bra!! Det bler jaffal veldigt kjekt å sjå deg igjen! Igjen, gratulera me vel øvestått. Håpe du hadde ei fine jul, og får ei flotte nyttårsfeiring!! Eg e gla i deg!:):)

1 kommentar:

elisabeth sa...

Tusen takk Kristine =) hehe for någen bilder.. me hadde d løye di kveldane der..hehe! Eg fekk meldingen ja..visste kje om d gjekk ann å svara, men d va veldigt kjekt! Eg hadde ein fine dag ja..så d va gudd! Nå gleeede eg meg sånn t du komme hjem..e kje så lenge t! D blir bra.. d e litt drid at eg aldri kan ringa t deg.. Me får ta ein skype snart håbeg! =) Eg ska nyda kalde nord ja, å så må du nyda Afrika fra meg.. Eg har så lyst å komma på besøg! Men du må kosa deg masse.. Å GODT NYTTÅR =) Gla i deg åg, du e rå =)