tirsdag 10. november 2009

Inger Lise:)





Eg vil bare få gratulera deg så masse med vel overstått 21 årsdag, som var søndag 8. november. Beklage at eg ikkje fekk lagt ut dette på dagen din, Inger Lise. Men eg håpe du hadde det heilt konge. Du e ei flotte, sprudlande å heilt konge jenta, det må du veda. Å eg sakna deg her ute, sjøl om det e merkele at me faktisk e så mången mil vekke frå kvarandre. Tiå går fort. Bare sjekk ut bildene eg har lagt ut. Malin e heilt ferske på et av di:) å viss Ane lese dette, håpe eg det bare går fint me dokke og. Tenke på dokke der heima! Å eg vente i spenning på beskjed frå Marie og Atle. Me ber om at fødselen må gå fint, å ønske dokke masse, masse lykke te! :D

Afrikalivet e prima for øyeblikket. Nå har eg, Helene og Daniel nettopp komt heim frå ein tur te Karen i Matatu. Matatuar e kort fortalt toyota hiace, styla i ulike variantar. Någen har kun anlegg, mens andre tenke litt på utsjånad og interiør. Men det fins ikkje ein uten fleire bulkar. Her e nemlig kjøreforholda heilt annleis enn heima. Vanskelig å forklare, men sjuke tilstandar - det e dar. Derfor svarer det seg ikkje å ha ein bra bil her nede - i rød sand, eksos, dårlige veier og uforsvarlig/uhøflig kjøring!

Eg trur den matatuen me tok i dag e den mest falleferdige til nå. Med rusta hull i golvet, kan det høyrast merkelig ut. Men det e rått, det e det! Heilt spesielt og uforklarlig. Som forventa, e Afrika kun någe som må opplevast for å forstås. Lukta, lufta, lydane e bare någe som må oppleves.

På fredag reise me ut i feltet, Pokot, for å ver der i 4 veker. Då ska verkele tålmodigheten bli satt på prøve, å eg e klar! Det må kun pakkast litt først:)

Viss eg ikkje oppdatere meir før eg reise, så snakkes me etter kvart.

God is Good (Amen)
All the time (Amen)

- Kristine:)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Kristine

Veldig kjekt å lesa ka dåkke drive med der nere! Og takk for omtanken ang. fødsel. Me vente og i spenning :)

Marie

Ruth Olaug sa...

Eg kjenne igjen beskrivelsen din av trafikken og bilane. Det va akkurat likt i Etiopia. Me kjørte og sånne flotte toyotaer som hosta og harka. Hehe. Det e kjekt å fylla med på ka du holde på med og oppleve i Afrika.

God tur ut i felten, det blir sikkert veldig spennande!

Atle sa...

Hei, takk for omtanke og forbøn - du skal sjå det hjalp, for fødselen gjekk usedvanleg fort og veldig uproblematisk! :) Finn meg på Skype, så skal du få sjå bilete! :)

Ane sa...

Så fantastisk Kristine!=D Herligt bilde av Inger Lise, Kamilla å lille skatten vår:) Tenkte eg bare sko fortella at Malin har lert seg å vinka, gi high five, krabba, reisa seg å klatra på alt som e mulig!:) Åsså vett du vel kanskje at hu seie mamma;) Hihi...

Den kamelonen va forresten ekkelt søøøt! =D

Eg fylle me deg, å beundre deg for d du gjer:) Me savne deg! Gla i deg <3

Stor klem fra Ane, Espen å Malin Celine:)

Ane sa...

Heia Kristine:)

Nå savne me oppdatering, å ikje minst DEG... Blir egentlig helste leie meg her eg sidde... Hoff, men eg håpe du kose deg ennå:)

GLA I DEG! store goe julaklem fra oss <3