tirsdag 3. november 2009

To afrikanske skapninger

Ein kveld var det dyreplage av denne stakkars frosken, som etter endt fosterstilling på golvet på grunn av mislykka kast, havna i do! Kven trur du tok ansvar og redda frosken opp? Joda, og sjølv om eg til å begynne med var litt skeptisk til om han kunne vere farlig eller ikkje, meiner eg at eg klarte meg ganske godt:)





Og i dag hadde nokon funne denne kameleonen i ein busk. Spesielt dyr. Han her er ikkje anna enn ein liten unge, då. Men eg likte han kjempegodt:) kunne godt hatt ein slik med meg heim i bagasjen.

3 kommentarer:

Anonym sa...

hehe. Konge! Ninapenda kamelon:-) de e jaffal kult når di skifte farge å sånn... men off den stakkars frosken, de e bra du tar ansvar kristine;-)
klem frå ingunn

Mari sa...

så godt at du he fått deg venna i afrika ;) hehe

Anonym sa...

Bare ta me kamelonen heim..:D
Men mor vil ikkje...!

Fra Toril og Mor