fredag 23. oktober 2009

Kun timer igjen...

Så sitter jeg her på Fjellhaug, uforstående om hva som egentlig venter meg de to neste dagene når jeg skal reise ut. Jeg har nemlig vært i Oslo i en uke, og det er med blanda følelser jeg går mot den siste kvelden på Fjellhaug. Det har vært godt å tilbringe tid med Rune når ting ikke ble helt slik jeg ventet. Men godt å vite at folk er med å ber for oss TeFT-ere, og for våre kjære familier og venner som kanskje vil få det litt tomt rundt juletider.

Selv om det ennå er vanskelig å forstå at det faktisk er kort tid til vi ankommer Nairobi, kjenner jeg det litt i magen. De store forventningene prøver jeg å unngå. Jeg er heller mer forberedt på kultursjokk, for å si det slik.

Men jeg håper disse 5 månedene blir en liten del av livet som vil gjøre noe med meg! Mitt forhold til Jesus må bli sterkere, og at jeg kan stole fullt og helt på ham som Herre og Frelser!

Snakkes i Afrika:)

4 kommentarer:

Rune Nessa sa...

snaikz on a plane

Anonym sa...

Koffor skrive du bokmål plutselig?? sgo ikkje du skriva på nynorsk? men men god tur i morgond..Glad i deg..;)

Fra Toril..=)

Anonym sa...

God tur Kristine. Vi på Hommersåk tenker på deg og vi vil følge med på bloggen din.
Hilsen fra Sara, Ola og Turid

Mari sa...

God tur, Kristine! :D kjempeglad i deg! snakkes på blogg, face - å skype?
du får te konge! eg ska be for deg!