lørdag 22. august 2009

Då va eg aleina...

Jaja... Då va det og gjort. For någen timar si sette min kjære seg på flyet å reiste mod Oslo og Fjellhaug. He hatt ei harde vega me jobbing døgnet rondt. Fysst på Solåsheimen på Ålgård, å så på Solbakk me utvask av hybelen hans på Solbakk. Eg hadde vel håpt at denne vegå konne gått litt seinare, te tross for lite søvn. Men nå e det lordag, å Rune e i Oslo. Eg ska bårt på ungdomsmøte. Om cirka 3 vege kjeme han heim igjen, å me ska på tur te Stavtjørn:) Eg glede meg!


























Dette bildet blei sendt til Gjesdalbuen i anledning forlovelsen vår. Frå ein fjelltur i fjor sommar.

Forresten så tvingte (tvang?!) Rune meg te å skriva på dialekt. Han lige kje at eg skrive nynorsk... Kan kje forstå det???!

Me ser=)

2 kommentarer:

Elisabeth sa...

D e hardt liv.. :) må bare komma t Tromsø city viss du plutseligt får lyst:)

Mari sa...

Stakkar Kristine...;) eg ska komma på besøg te deg! :)
grattis med blogg :) veldigt kult med den der nedtellingå ;)