søndag 3. januar 2010

3. Januar -

I dag har eg og to stykk som må gratulerast spesielt her på bloggen min:




Sem Kristoffer 
Gratulera så utrulig mykje med 11 års dagen din! Håper du har hatt ein flott dag.
Eg må skrøyte av deg, du er ein kjempeflink gutt. Glupare 11 åringar skal ein leite lenge etter. Det er kjekt å ha deg på besøk, og at du er så interessert i å vere med på ting. Du kan bli ein god dreng:) Og eg tenkjer masse på dokke, og gler meg masse til å treffa dokke igjen!
Godt Nyttår, og lykke til med neste skulehalvår.





Karianne
Gratulera så mykje med 21 (!) års dagen!!! Du og du me drar på åra.
Håper dagen din har vært bra, og at alt står bare godt til.
Du utgjer ei flott rolle som hustru og mor til denne herlige klumpen - Nils Tore!
Gler meg til å sjå deg igjen!!



Eg e gla i dokke!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

takk eg gleder meg te å se deg igjen eg hadde det kjempe kjekt i spania med 27 grader på det meste og sol heile veien tusen takk for alt det fine du skreiv om meg håper du får ein fortsatt fin tur med varmt og godt vær ta møje bilder så eg får se kossen du har det hilsen sem kristoffer

Anonym sa...

Hei Kristine!
Det e så kjekt å lesa bloggen din, sko av og te ønska de va meg så va 20 år og ute på eventyr... Me har iallfall bestemt oss for å ta ein tur te varmen me og, på søndag reise me te Tenerife. Her har me -20 og det er IIISSSKALDT.
Tenkte eg ville ønska deg eit godt nyttår, og fortsatt lykke til på ferden:)
Helsing tante Sonja